دفترچه ی یادداشت های من

متن مرتبط با «اول مهر شعر» در سایت دفترچه ی یادداشت های من نوشته شده است

اول مهر

  • نیلوبلاگ

    همیشه اول مهر یه حس خاص داره.. حتی اگه دیگه به اون معنا دانشجوی سرکلاس برو نباشی... حداقل خوبیش اینه که هنوز دانشجویی و استفاده از خدمات مترو به مناسبت بازگشایی مدارس برات رایگانه... "ضمن تبریک به مناسبت بازگشایی مدارس به اطلاع می رساند استفاده از خدمات مترو برای دانشجویان با ارایه کارت دانشجویی و دانش آموزان با فرم مدرسه امروز رایگان می باشد." وقتی هر ایستگاه این جمله رو میشونی و خوشحالی که دقیقأ چند دقیقه قبل از ورودت به مترو مامانت بهت اس ام اس زده و خبر داده که امروز مترو رایگانه و وقتی با ت...

    ادامه مطلب