
سلامxa0 امروز (یا به عبارت صحیح تر امشب) xa0طبق معمول دوشنبهها از مسیر صادقیه اومدم و سوار تاکسی بهار شمالی شدم، چیز غیر معممولش راننده تاکسیش بود!xa0 یه خانمی که بعد من سوار شدپرسید از کوچه معتمدیان میرید؟ و راننده اون خیابون رو که جز مسیر اصلی نبود اصلا نمیشناخت و گفت که نه ولی خانمه سوار شد و گفت ایرادی نداره من کوچه قبلش پیاده میشم. ولی وسط راه راننده پیچید تو اون کوچه و اون خانم رو همون جایی که میخواست پیاده کرد و کلی دعای خیر اون خانم رو واسه خودش خرید! سر یه کوچه xa0از هر طرف سه نفر میخوا...
ادامه مطلب