دفترچه ی یادداشت های من

متن مرتبط با «تمومش کن» در سایت دفترچه ی یادداشت های من نوشته شده است

تمومش کن

  • دلی که نباید بشکنه

  • نیلوبلاگ

    میخوام کمی درد و دل کنم تو این پست. درد و دل همون غر زدنه که یکمی باکلاس شده... به نام خدا میخوام از دل یه دختر بگم... دلی که حرمت داره، دلی که دست هر کسی نباید داده باشه...دلی که باید حسابی مراقبش بود... دلی که بزرگترین سرمایه این دختره... دلی که باید مراقبش بود... نباید شکستش... دلی که نباید به بازریش گرفت.... دلی که نباید تحقیرش کرد... دلی که نباید غرورش رو شکست... غرور دل میدونی چیه؟ همون اعتماد به نفس ه، این غرور نمیخواد خودخواه باشه فقط میخواد اعتماد به نفس داشته باشه... میخواد که دوست داش...

    ادامه مطلب